Аз принципно се бях насочил към автокредита, поради факта че колата ще е на мое име и авто-каското ще е в моя полза. С колкото повече хора говоря обаче, все повече се обърквам относно разликите и има ли смисъл. Главният проблем идва според мен от това - какво става при "тотална щета" или "кражба" при двата случая на финансиране ? Защото при единия случай съм само ползвател и съм трета страна, а в другия титуляр. Ще се различават ли сумите които ще получа ? Има ли го момента, че ако съм на Лизинг ще получа само каквото лизингодателя прецени и може ли той да ме преметне като титуляр на застрахователната полица ?


Авто Каско при лизинг
Когато колата е на лизинг, тя е на името на лизингодателя, всичко е в негова полза.
При евентуална щета (тотална или кражба) парите се превеждат на тях, те си взимат тези, които остават да им се платят и ти дават, АКО остане нещо... има вариант и да доплащаш, ако не стигнат

Лизинга на всички банки/ лизингови компании е зависим от EURIBOR, той се мени всеки месец. Т.е. EURIBOR + процент надбавка на съответния лизингодател. Това може да е нож с две остриета.

Автокредит - Финансовите къщи дават кредити значително по-лесно, защото имат свободен ресурс в парични средства и искат да го вкарат в обръщение срещу голяма месечна печалба. Това те го постигат със значително по-високи лихви за периода на кредита.

Заключение: Всеки трябва да избере сам за себе си какво предпочита: бърз кредит на по-висока лихва или лизинг/ банков кредит на малко по-ниска лихва. В крайна сметка това което трябва да интересува всички нас, живеещи на кредит е: мога ли да си позволя вноските без да си изцедя семейния бюджет и какъв ми е срока на лизинга.


Бърз авто кредит

Оферти за автокредит и лизинг на автомобили в България. Кредит за покупка на нови или употребявани автомобили. Автокредити и лизинги. Бърз авто кредит. Намери Авто Кредит
в целия българския Интернет сега !